UŽAS MEĐU ZMAJEVIMA: Dvojica reprezentativaca BiH su...

Miroslav Ćiro Blažević dao je u zagrebu ekskluzivni intervju za Avazov sport u kojem govori o tajnama uspjeha i neuspjeha u trenerskom poslu, svojim mogućnim nasljednicima, ali i reprezentaciji BiH sa kojom se nije uspio kvalificirati na Svjetsko prvenstvo 2010.





- Prodali me. Niko to ne vjeruje, ali ja to znam. Nije više ni važno. Da li se sjećam? Sjećam i sjećat ću se čitav život. Do Portugala sam bio siguran da sam mangup, ali sam poslije toga shvatio da nisam.

Jer, da sam bio mangup, mi bismo prošli. Dvojica igrača mi ne bi igrali i mi bismo bili na Svjetskom prvenstvu. Umrijet ću i neću to prežaliti – kaže Blažević.



Međutim, Blažević nije otkrio imena te dvojice.

Jedan je "siguran", a to je Zvjezdan Misimović, kojeg je Ćiro i ranije optuživao za izdaju, ali ko je drugi, to se ne zna...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...