OVO JE MNOGE IZNENADILO Želim biti selektor reprezentacije BiH!


Bivši selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Mehmed Baždarević ponovo ima posao.







Popularni Meša nedavno je preuzeo ekipu francuskog drugoligaša Paris FC. Kako je u razgovoru za Sport Centar otkrio, imao je nekoliko ponuda na stolu, od kojih je jedna čak bila od strane francuskog prvoligaša.

Na kraju je ipak završio u Parisu, sa kojim ga u predstojećoj sezoni očekuje grčevita borba za opstanak.

“To je amaterski klub, pokušat ću uraditi sve kako bih osigurao opstanak i naredne sezone u drugoj ligi. Na stolu sam imao nekoliko ponuda, od kojih su neke bile iz zemalja sa Bliskog istoka, a dobro znate da su te ponude finansijski dosta isplativije. Također, bio sam u pregovorima s jednim francuskim prvoligašem, ali oni su pronašli trenera i ne želim pričati o tome”, kazao je za SC Baždarević.






Popularni Meša poznat je kao porodičan čovjek i upravo to je prevagnulo da prihvati ponudu Parisa.

“Želio sam ponovo raditi u Francuskoj. Tu mi je i porodica i zato sam pristao da sjedem na klupu Parisa”, rekao je Baždarević.

Nakon priče o Parisu, Meša se osvrnuo i na fudbalsku reprezentaciju BiH, koju je donedavno predvodio sa klupe.

“Mnogi nemaju predstavu šta sam ja želio na klupi reprezentacije. Urađeno je mnogo dobrih stvari, samo je falila još godina, dvije dana, da to sve dođe na svoje”, rekao je Baždarević.

Ne krije da bi se jednog dana volio ponovo vratiti na klupu bh. selekcije.






“Ne bih nikada bježao od toga. Volio bih se vratiti da završim započeto. Ako dođe jednog dana do toga, bit ću sretan, ako ne, Bože moj, život ide dalje”, kazao je Baždarević.

I Meša kao milioni ljubitelja fudbala širom svijeta s dosta pažnje prati dešavanja na tekućem Svjetskom prvenstvu u Rusiji. Upitali smo ga da li mu je teško gledati utakmice, s obzirom da je malo falilo da se i on sa BiH plasira na Mundijal.

“Nismo tamo vjerovatno što to nismo zaslužili. Tako je to  životu, vidite i na ovom Mundijalu šta se dešava. Ako nemaš sreće, možeš se slikati sa kvalitetom kojeg imaš. Bilo je tu i sudijske nepravde, niko ne spominje tri boda koja su nam oteta sudijskom greškom. Kako god, mislim da taj period može odlično poslužiti novom selektoru za budućnost”, rekao je Baždarević i dodao da nije pratio igre bh. selekcije u posljednje vrijeme kako ih sa klupe predvodi Robert Prosinečki.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...