Zvijezda engleske Premier lige: Nisam rođen u BiH, ali bih mogao zaigrati je Bosna u srcu!


Adnan Marić je švedski fudbaler bosanskohercegovačkih korijena, koji već četiri godine nosi dres Swanseaja.







Rođen je 17. februara 1997. u Goteborgu, a u ovaj velški klub je 2014. godine došao iz GAIS-a.

Igra na poziciji defanzivnog veznog, a trenutno nastupa za U23 momčad. Protekle sezone je debitovao i za prvi tim i to u susretu FA kupa protiv Notts Countyja.

Marić odmor provodi u Sarajevu, gdje je za portal BIH.ba govorio o svojoj klupskoj, ali i reprezentativnoj karijeri.






Ostaje u Swanseaju

“Uspona i padova ima svugdje, kako u karijeri, tako i životu. Zadovoljan sam, jer je teško igrati u jednoj od najboljih liga na svijetu. Nije lako tu ostati toliko dugo vremena i na kraju zaigrati za prvi tim. Nadam se da će nastaviti ovako”, govori Marić za BIH.ba.

Kaže kako je razlika između švedskog i engleskog fudbala neuporediva.

“Velika je razlika. Tempo je brži, ima dosta kvalitetnijih igrača. Daleko od toga da Švedska nije kvalitetna, ali po brzini igre i tehnici Engleska je daleko ispred, da ne govorimo o Premier ligi”.






Swansea je ispao iz Premier lige i naredne sezone će igrati u Championshipu. Marić tu vidi šansu za dokazivanje.

“Teška godina je iza nas. Ispali smo u Championship. Ja imam još godinu ugovora ovdje s mogućnošću produženja na još jednu, tako da se vraćam u klub nakon pauze. Naredne sezone će biti više utakmica. Sve je do mene. Šansu ću sigurno dobiti i na meni je da je pokušam iskoristiti. Svaki dan ću dodatno raditi na sebi, kao i do sad, pa ćemo vidjeti je li to dovoljno ili nije”.

Voli Pjanića

Nastupao je za mlađe uzraste Švedske, a ističe da ga iz BiH nikada niko nije kontaktirao, iako su mu roditelji iz Goražda i može igrati za naš državni tim.

“Otkad sam počeo da igram fudbal nikada me niko iz BiH nije kontaktirao. Švedska me zvala nekoliko puta i igrao sam za njih”.






Za njega nema dileme. Bosna i Hercegovina mu je ispred Švedske.

“Srce mi kuca za Bosnu i Hercegovinu. U Švedskoj sam rođen, tu mi je društvo i sve to, ali jedna je jedina!”.

Od igrača iz naše reprezentacije naviše voli Miralem Pjanića.

“Veliki sam fan Miralema Pjanića. Volio sam ga od prvog dana od kada je obukao dres. Ima tu i pored njega nekoliko vrlo dobrih igrača, ali on mi je broj jedan”, kaže Marić na kraju razgovora za BIH.ba.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...