Džeko oduševio navijače Rome


Bila je to moja prva sezona u Italiji i morao sam se prilagoditi te je to razlog zašto mi je bilo teže od očekivanog, rekao je Edin Džeko za službene stranice Rome.





"Spreman sam za novu sezonu. Prošle sezone nisam prošao pripreme za novu sezonu, nisam igrao prijateljske utakmice, što je bilo teško za mene. Sada sam ovdje od početka, što je jako važno za mene. Osjećam se dobro i želim ovako nastaviti."

"Moja druga sezone? Uvijek je bolja. U Italiji više se posvećuje obrani nego u drugim ligama i to je možda razlog zašto je nama napadačima teško."





"Iako nije bila dobra sezona, zabio sam osam golova. Sada želim vidjeti što mogu ove sezone."

"Navijači su tu za mene, nadam se da će mi pomoći nove sezone."

"Ciljevi u sezonu? Mislim da su najvažnije dvije kvalifikacijske utakmice za Ligu prvaka, da ih odigramo dobro i kvalifikaciramo se u skupine."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...