Miralem Pjanić otkrio za koga navija na Euru i iznenadio mnoge





Nakon što je kompletirao transfer u Juventus, Miralem Pjanić je na zasluženom odmoru, s kojeg se javio talijanskim medijima.



"Nalazim se na odmoru, ali treniram i pokušavam održati formu. Bitno je da se igrač odmori od svega nakon duge sezone. Malo ću se još odmarati u Luksemburgu, a onda dolazim u Torino da započnem novi život", rekao je Pjanić pa se osvrnuo na Euro:





"Pratim, naravno. Veoma mi je žao što ne igram s Bosnom i Hercegovinom na Euru, a zadovoljan sam dosadašnjim utakmicama."

Govorio je Mire i za njemački SID, gdje je naglasio:

"Njemačka igra baš dobro, ima super igrače i za mene je jedan od favorita. Od svih mi se najviše dopada Özil, najvažniji je igrač momčadi jer suigrače uvijek pronalazi u izglednim pozicijama."

"Njemačka još nije pokazala što sve može, ali možda se čuva za nokaut fazu."

Pa je odgovorio i na pitanje o svom transferu:

"Juve mi je pokazao da me jako želi, a to je igraču najvažnije, i zato nisam pogriješio izborom."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...