Šta će Edin Džeko reći na ovu izjavu Luciana Spallettija?

Roma je pogotkom Radje Nainggolana i 89. minuti pobijedila Napoli i tako Juventusu donijela naslov prvaka.



"Zadavali su nam probleme svojim driblinzima, pogotovo u drugome dijelu. Često su u opasnim pozicijama imali loptu, ali im je nedostajao kvalitetan završni udarac. Mislim da smo najbolje prilike na utakmici ipak imali mi. Salah i El Shaarawy su opasno zaprijetili u nastavku," rekao je Luciano Spalletti Premium Sportu i nastavio:





"Istina je da su nas namučili, ali nismo ukrali ništa. Pobjeda je važna za naš rad, znak da smo na dobrome putu."

"Ako gledamo na utakmice koje su ostale mislim da ćemo teško do drugog mjesta. Ali moji su igrači ostvarili fantastične rezultate, bore se za ciljeve koji nisu bili ni u mojim mislima kada sam stigao."

"Sustizanje Juventusa? Moramo kupiti najbolje igrače. Momčad je napravila odličan posao, ali moramo smireno razmisliti o tome kako ćemo napredovati na kraju sezone."

"Je li Totti koristan momčadi? Naravno da da. Ali realnost je takva da svatko mora ispuniti svoje zadatke."

"Uzeli smo tri boda, sljedeće tri utakmice su jako važne. Utakmica je bila teška. Ni Napoli ni mi nismo željeli ništa riskirati," rekao je nakon pobjede Rome za klupsku televiziju Ervin Zukanović i dodao:

"Bilo je teško ući nezagrijan, ali sam zadovoljan svojim nastupom. Kraj je sezone i svi smo lagano umorni, ali moramo se riješiti tog umora i završiti sezonu na pravi način."

"Pokazali smo da smo sjajna momčad iako smo se većim dijelom branili. Moramo dobiti sve preostale utakmice i nadati se da će oni ispustiti pokoji bod," rekao je Skyju strijelac pobjedničkog pogotka Radja Nainggolan i dodao:

"Totti? Znamo što daje momčadi i što još uvijek može dati. Svi ga vole i kada on uđe na travnjak nastane ludnica. Navijači su nam pomogli."




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...