Safet Sušić dao izjavu koja se nimalo neće svidjeti navijačima Sarajeva i Željezničara

Ko će se sutra radovati - Bordo ili Plavi dio grada, Sarajevo ili Željezničar. Mnogo je velikih utakmica između ova dva tima odigrano kroz historiju, puno igrača prodefiliralo kroz obje ekipe, ali svakako jedan od najboljih, ako ne i najbolji, koji je ikada obukao dres Sarajeva je Safet Sušić.



O njemu je toliko je priča ispričano, o utakmicama koje je sam rješavao svojim lucidnim potezima, golovima...





Najbolji igrač Bosne i Hercegovine u prošlom stoljeću Safet Sušić pred sutrašnji 107. gradski derbi vječitih rivala Sarajeva i Željezničara za "Avazov" portal rekao je kako prije svega očekuje dobar nogomet i pun stadion, pa nek pobijedi bolji, ali naglasio je kako bi volio da to bude FK Sarajevo.

Popularni Pape na Koševu proveo je devet godina i ostavio je veliki trag u Bordo dresu. Naime, u dresu Sarajeva odigrao je 244 utakmice i postigao 96 golova, a od toga čak 86 u Prvoj saveznoj ligi Jugoslavije.

Velika utakmica

Bivši selektor našeg nacionalnog tima kazao je kako prati našu ligu, te da je upoznat sa rezultatima i stanjem na tabeli.

- Kad god mogu pratim utakmice našeg prvenstva. Kada je u pitanju derbi između Sarajeva i Želje, to je utakmica koja treba da odlučuje ko će biti šampion. Uglavnom tako je poslije rata bilo. U bivšoj Jugoslaviji nije bilo baš tako, jer je tu bila "velika četvorka". Ove godine nije baš bajna sezona za Sarajevo i Želju, jer skoro pa i nemaju šanse za titulu - kazao je na početku razgovora Sušić.

Popularni Pape je mišljenja kako se kvalitet derbija nekada i sada ne može porediti.

- Pa svakako da je prije svega bila zdravija atmosfera u vrijeme kada sam ja igrao. Nije bilo nikakvih problema, na terenu, a kamoli na ulicama ili na tribinama. Utakmice su bile korektne, a nisam siguran da je neko u tim derbijima dobio i crveni karton. Kada sam ja igrao, i Sarajevo i Željo imali su strašne timove, bili smo godinama među pet ili šest najboljih jugoslovenskih ekipa. U to vrijeme bili smo obavezni da ostanemo u zemlji do 28. godine. Vrlo malo fudbalera je išlo vani da igra, tako da su najbolji igrači uglavnom ostajali u svojim klubovima - kazao je Sušić.

Derbi za sjećanje

Kada je u pitanju derbi koji je ostao u sjećanju, Sušić izdvaja onaj iz 1982. godine koji je igran na Koševu i kada je slavilo Sarajevo rezultatom 2:1. Na tom derbiju strijelac jednog gola bio je upravo Pape koji je na maestralan način pogodio mrežu Šujice.

- Derbi kojeg se svi sjećaju, to je onaj iz 1982. godine na Koševu kada je na stadionu bilo 55.000 navijača. Mislim da je pet hiljada navijača ostalo ispred stadiona, jer nije bilo mjesta. Bila je stvarno fenomenalna utakmica, Željo je poveo 1:0, a strijelac je bio Nikić. Kasnije sam ja postigao gol za izjednačenje, a Vidović nam je donio pobjedu. Bio je to sudar dvije izuzetne ekipe - rekao je Šušić.

Pape uz Sarajevo

Jedan od najboljih fudbalera BiH u historiji potvrdio je kako će u derbiju biti uz Sarajevo, ali i naglasio kako je najvažnije da se igra dobar nogomet.

- Želim da ne bude problema na terenu, ali i na tribinama. Ubijeđen sam da će biti dobra utakmica i pun stadion. Međutim, kada sam bio selektor, gledao sam neke derbije uživo i malo sam bio iznenađen malim brojem navijača na tribinama. Uglavnom, želim da vidim dobru utakmicu i nek bolji pobijedi, a ja se nadam da će to biti Sarajevo - kazao je Sušić.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...