Ognjen Vranješ: Imam 11 tetovaža i one su moja lična stvar

Prošle sedmice je bh. reprezentativac Ognjen Vranješ predstavljen kao novi igrač Sportinga iz Gijona, a svega nekoliko sati nakon predstavljanja upisao je svoj debitantski nastup u novom timu.



Vranješ je imao uspješan debi u ligaškom meču na gostovanju kod Valencije (0:1), a u početnu postavu je uvršten zbog povrede Lore prije početka meča.

U intervjuu za zvaničnu klupsku stranicu Sportinga naš defanzivac je govorio o svom debiju, prilagođavanju na novu sredinu…





“Sve je divno. Ljudi u klubu su me odlično prihvatili tako da sam mogao dobro odigrati. Prilikom predstavljanja, na konferenciji sam već rekao da sam spreman zaigrati protiv Valencije.”

Ovdje se igra brže nego u Turskoj i Rusiji

“Postoji mali problem sa sporazumijevanjem sa suigračima, ali se nadam da ću ubrzo savladati španjolski jezik. Kada je u pitanju Primera ovdje se igra brže nego u Rusiji i Turskoj, te liga zahtijeva bolju fizičku spremnost”, izjavio je Vranješ.

Vranješ je pohvalio svoju ekipu, te poručio na kojoj poziciji se najbolje snalazi.

“Riječ je o mladoj i ambicioznoj ekipi kojoj ću pokušati dati svoj doprinos svojim iskustvom. Iznenađen sam igranjem sa Luis  Hernandezom i čast mi je što smo suigrači. U reprezentaciji Bosne i Hercegovine također pretežno igram po strani, ali se najbolje snalazim na poziciji centralnog stopera.”

Ekipa Sportinga u subotu igra naredni ligaški meč. Protivnik na domaćem El Molinon stadionu će biti ekipa Deportiva.

“Trenirao sam na El Molinon stadionu pred praznim trbinama, sada želim zaigrati pred punim. Osjetio sam ljubaznost navijača na ulici. Gijon je prekrasno mjesto za porodični život”, ističe Ognjen Vranješ koji je na kraju razgovora odgovorio na pitanje o svojim tetovažama:

“Imam jedanaest tetovaža na svom tijelu. Svaka predstavlja nešto i to je moja lična stvar. Zbog jedne sam imao problema i ne želim govoriti o tetovažama.”



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...