Nurkić: Teletović i Đedović? Ma sramota!

Košarkaška reprezentacija BiH je nakon pobjede protiv Izraela poražena je u sljedećim utakmicama, pa je ispala sa Eurobasketa u Francuskoj.





Porazi protiv Finske i Rusije koštali su izabranike selektora Duška Ivanovića plasmana dalje, iako se treba uzeti u obzir da Zmajevi nisu na raspolaganju imali trojicu najboljih košarkaša.

Za reprezentaciju BiH iz različitih razloga na Evropskom prvenstvu nisu igrali Nihad Đedović, Mirza Teletović i Jusuf Nurkić.



"Žao mi je što je mali morao na operaciju. Meni je žao što ga država nije stipendirala i školovala, morao sam sve ja, tako da mi sad, iskren da budem, jeste žao što ovo malo države ne predstavljamo u pravom svjetlu“, izjavio je, između ostalog, otac Jusufa Nurkića Hariz Nurkić za Source.ba portal.

Nurkić se osvrnuo i na činjenicu da je javnost zamjerila njegovom sinu, Teletoviću i Đedoviću što se nisu odazvali pozivu u reprezentaciju.

"Vidim sad pojedini pljuju po Teletoviću. Pljuju i po onom Đedoviću. Ma sramota!", prokomentarisao je Nurkić.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...