BiH u šoku: Ne znam hoću li igrati za reprezentaciju, Baždarević je na potezu

Nažalost, Dženis Burnić je njemački reprezentativac, a sa nepunih osamnaest godina potpisao je profesionalni ugovor s Borussijom Dortmund. Premda ga vide kao buduću njemačku zvijezdu, njegova je želja da zaigra za BiH.





Dženise, da li Vas je kontaktirao neko iz NSBiH?

- Nije još niko. Barem, ne zvanično.  Selektor Baždarević je dobio moj broj telefona. On je na potezu. Ja sam uvijek spreman za razgovor. Sada sam skoncentriran na igre u Borussiji.



Nedavno ste potpisali profi ugovor s Borussijom. Možete li nam opisati kakvo ste to doživjeli?

- Sada živim svoj san. Moja majka je plakala od sreće, a prvi put sam bio sretan zbog majčinih suza. Otac je bio ponosan, ali mi je rekao: Sine, nisi još ništa postigao. Pravo tek sada počinje!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...