U savez stigla potpuno neočekivana kandidatura za mjesto selektora!

Bivši selektor naše mlade i olimpijske reprezentacije Šener Bajramović istakao je kandidaturu za selektora "A" tima, saznaje „Avazov Sport“.





- Istina, upravo sam u N/FSBiH poslao kandidaturu za selektora “A” tima BiH, kaže Bajramović.

- U biografiji sam naveo da sam magistar sporta, da imam UEFA PRO licence -  stažirao u Real Madridu, a prije rata završio sam Višu trenersku školu… Bio sam selektor U-21 i U-23 (olimpijske – op.a.) reprezentacije BiH, te trener mnogih bh. i inostarnih klubova - FK Sarajevo, NK Jedinstvo, NK Bosna Visoko, Iskra Bugojno, Tikves, Sloga Jugonamnat...

Bajramović ističe da aktivno govori engleski i francuski jezik.



- Otkrio sam mnoge igrače, koji su činili okosnicu „A“ tima. To su Zlatan Bajramović, Zlatan Muslimović, Saša Papac, Dragan Blatnjak, Dalibor Šilić, Vladan Grujić i mnogi drugi..

I za kraj Bajramović dodaje i ovo:

- Smatram da svojim iskustvom, te uz podršku Saveza i navijača, mogu odvesti BiH na Evropsko prvenstvo… Ja sam jedini selektor koji je kažnjen, odnosno prvo suspendovan pa smijenjen od strane bivših čelnika Saveza, a njih je kasnije smijenila FIFA i UEFA.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...