Sušić me nikada nije nazvao, a naravno da bih igrao za BiH

Ime Milana Đurića, rođenog Tuzlaka i bosanskohercegovačkog fudbalera koji trenutno nastupa u italijanskoj Seriji A u posljednje vrijeme sve više se spominje u bh. medijima zbog izuzetno dobrih nastupa u dresu italijanskog prvoligaša.





Nekadašnji mladi reprezentativac Bosne i Hercegovine pruža odične partije u Ceseni i sa razlogom okupira medijsku pažnju i sportsku javnost. Obzirom da našoj reprezentaciji treba još jedan izraziti napadač, pogtovo nakon povrede Vedada Ibiševića, vidimo šansu za mladog Milana Đurića, koji ima bh. državljanstvo i želi nastupati za svoju domovinu, Bosnu i Hercegovinu.

Naš portal je stupio u kontakt sa fudbalerom Cesene, kojem je želja da dobije poziv za A reprezentaciju Bosne i Hercegovine.

Ranije si igrao za mladu reprezentaciju Bosne i Hercegovine i imaš odličan učinak. Naime, u četiri susreta postigao si šest golova i asistirao dva puta, što je zaista impresivno. Također si postigao hat-trick u susretu protiv Njemačke, da li si se tada možda nadao pozivu u A reprezentaciju?

Moja ekspedicija u mladu reprezentaciju je bila odlična, upoznao sam dobre igrače i prave ljude. Poslije ove četiri utakmice znao sam da ako želim igrati za A reprezentaciju moram biti standardan i dobar u klubu u kojem nastupam, pa bi me onda selektor zvao. Samo tako možda bi mogao dobiti poziv, pa se pretjerano nisam ni nadao.



U Ceseni si igrao i ranije, tačnije 2007. godine si debitovao za ovaj klub u Seriji B, a potom si nakon nekoliko posudbi opet obukao dres sada italijanskog prvoligaša. U posljednjem susretu igrao si od početka dok je npr. jedan Hugo Almeida bio na klupi za rezervne igrače. Da li očekuješ u skorijoj budućnosti promjenu sredine i još veći napredak?

Da, sada sam se vratio u Ceseni ovu godinu u Seriju A. Trener Cesene nije htio da napustim klub i da igram u drugoj sredini i rekao mi je da ako treniram dobit ću svoju šansu. Trenutno ima čak šest napadača, a ovaj put sam ja igrao protiv Intera. Ko bolje trenira taj i igra.

Bh. mediji mnogo pišu o tebi, pogotovo u posljednje vrijeme kada pružaš dobre partije u Ceseni i mnogo se govori o tvom pozivu u A reprezentaciju Bosne i Hercegovine. Kakvo je tvoje viđenje što se tiče ove teme i da li bi volio zaigrati za reprezentaciju BiH?

"Sigurno da je sada lakše za mene, igram u Seriji A, za razliku od prehodnih sezona kada sam nastupao u drugoj ligi. Serie A ima više konkurencije, a sada sam i bliže medijima i novinarima. U mojoj glavi je da ovu godinu igram dobre utakmice, pa ćemo vidjeti šta će se poslije desiti. Bio bih sretan naravno kada bi dobio poziv Safeta Sušića.

Zanima nas tvoje mišljenje o trenutnom stanju u kvalifikacijama za Evropsko prvenstvo, gdje je BiH loše startala u kvalifikacijama. Misliš li da Zmajevi mogu izboriti plasman na EP u Francuskoj?

"Gledam redovno utakmice Bosne i Hercegovine preko interneta, a mislim da je vrlo dobra reprezentacija i da nije još uvijek pokazala svu svoju snagu. Siguran sam da će od sljedeće utakmice da se vidi prava selekcija, a još sam više siguran u plasman na Evropsko prvenstvo."


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...