Oglasio se reprezentativac BiH za kojeg tvrde da se oprostio od Zmajeva

Proteklih nekoliko dana su kružile priče da Jusuf Nurkić neće igrati za reprezentaciju BiH u budućnosti te se stoga i sam Nurkić obratio javnosti putem svog zvaničnog Facebook profila.





Ovim putem prenosimo njegovo kompletno saopštenje.

“Poštovani navijači reprezentacije Bosne i Hercegovine i svi fanovi Jusufa Nurkića, pošto se iznose razne insinuacije i u najmanju ruku neistine da sam se ja odrekao dresa reprezentacije Bosne i Hercegovine, želim da naglasim da je to još jedna u nizu laži.

Tačno je da sam razočaran ponašanjem čelnih ljudi našeg saveza, tačno je da ne želim da imam bilo kakvog kontakta sa njima. To da su pokušali kontaktirati mene ili mog agenta je još jedna u nizu laži, ni ja, a ni moj agent od priprema sa reprezentacijom nijedne poruke nismo dobili. Nakon toga sam i izjavio da ne želim, a sada nije ni moguć bilo koji kontakt s njima.



Ljudi u Košarkaškom Savezu su pokazali svoje pravo lice i izjava koju sam dao važila je za njih, a dres države, moje svetinje, mi je sve.

Jedino što me može spriječiti da ne igram za reprezentaciju jedine mi države su eventualne povrede. Ja uvijek igram za svoj narod, a ne za tuđe interese. Košarkaška reprezentacija Bosne i Hercegovine nije ničija privatna svojina niti će ikada biti .

Hvala još jednom na razumijevanju, vaš Jusuf Nurkić.”


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...