Sušić: Razmišljam da Edina Džeku ostavim na klupi protiv Belgije

Fudbalska reprezentacija Bosne i Hercegovine danas je na stadionu Bilino polje održala posljednju konferenciju za novinare povodom sutrašnjeg meča sa Belgijom.



Nakon poraza od Kipra i remija sa Velsom,ovo je veoma bitna utakmica za reprezentativce Bosne i Hercegovine. Na presici su se pojavili selektor reprezentacije Safet Sušić i kapiten Edin Džeko.

"Što se tiće ekipe za sutrašnji meč,nema razloga da je iznosim danas medijima zbog Belgijanaca jer ni mi nismo saznali ništa o njima. Mi ćemo pokušati pobjediti ovu utakmicu kao što smo pokušali i protiv Velsa kada smo dali sve od sebe".

Nakon što je postavljeno pitanje selektoru da li će se promijeniti nešto u sastavu, a posebno u napadu, Sušić je rekao ironično: "Upravo razmišljam da stavim Edina Džeku na klupu".

Dzeko Susic


"Ako budemo imali jedan bod nakon ove prve tri utakmice to će biti neuspjeh. Ja ne znam ko je planirao šest bodova iz ove prve dvije utakmice, mi nismo. Jedini neplaniran poraz je onaj od Kipra. Mi te bodove moramo vratiti negdje. Mislim da neće biti neuspjeh i da imamo tri boda iz prve četiri utakmice," kaže Sušić, koji je valjda zaboravio da nam je to ustvari i jedini poraz u dosadašnjem dijelu kvalifikacija.

Selektor je nakon ovoga rekao da bi bilo teško očekivati da će se pojaviti i Emir Spahić na utakmici zbog njegove povrede,ali za ostale utakmice u kvalificijama Sušić je obećao da će da zove Spahića.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...