Povremeni reprezentativac BiH javno se u medijima obratio Safetu Sušiću

Ermin Zec je u dresu A reprezentacije BiH u devet nastupa postigao jedan pogodak, 32 pogotka (17 asistencija) u 79 službenih utakmica u dresu Šibenika te 23 gola (12 asistencija) u 117 utakmica odigranih za turskog prvoligaša Genčlerbirligija.



Prelazak u Rijeku Zec je opet dočekao golgeterski - dva gola u utakmici šesnaestine finala Kupa Hrvatske protiv Lekenika.

Oba Erminova pogotka zaslužuju posebnu pažnju. Prvi je postigao pogodivši precizno rašlje, nakon što je prethodno primio loptu, dok je drugi bio u potpunosti režija brzonogog bh. napadača koji je početkom septembra stigao na Kantridu kao slobodan igrač.

"Drago mi je da sam nakon duge stanke postigao golove i to baš na prvoj utakmici. Samo trebam ovako nastaviti i u nastavku sezone", rekao je Zec za "Avaz".

Bh. napadač punih pet mjeseci pauzirao je od nogometa, ali je vrijedno trenirao i čekao svoju šansu. Je li neigranje ostavilo traga?



"Istina, osjećam malo problema zbog neigranja, ali već sada u Rijeci sam u punom trenažnom procesu i ulazim u formu. Spreman sam za utakmice i ubrzo ću se vratiti i biti onaj stari. Hrvatska liga je mnogo napredovala, a Rijeka je evropski klub u nastajanju. Imamo cilj, a to je dupla kruna. Želimo prekinuti Dinamovu dominaciju", kazao je Zec.

Navijače sigurno zanima da li Zec prati nogometnu reprezentaciju BiH i nada li se ponovnom pozivu selektora Safeta Sušića.

"Još žalim zbog onog kiksa protiv Kipra, ali, hvala Bogu, vraćamo se i bit ćemo ponovo oni stari. Trenutno ne zaslužujem da me Sušić pozove u selekciju jer nisam igrao, ali moj cilj je da ponovo obučem dres reprezentacije. Svojim igrama i golovima natjerat ću selektora Safeta Sušića da me pozove. Nadam se da ću uspjeti u tome", kazao je Zec, koji je danas postigao novi gol u pobjedi Rijeke od 3:1 protiv Istre.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...