Ne znam što me selektor zove kad ne igram: Bolje je da me više ne zove!

Siniša Mihajlović potjerao ga je iz reprezentacije u svom mandatu jer nije htio pjevati srpsku himnu.



Sandžaklija Adem Ljajić sada je opet ostao bez dresa reprezentacije jer ga je s popisa izostavio Holanđanin Dick Advocaat.

Novi srpski selektor izostavljanje veznjaka Rome objasnio je izjavom kako “Adem Ljajić nema mentalitet potreban za reprezentaciju”.

“Blic” piše kako je stvarni razlog sukob Ljajića s kapitenom Branislavom Ivanovićem. Defanzivac Chelseaja zamjerio je Ljajiću soliranje na utakmici, ali i na treninzima. Ono što je Ivanoviću “prelilo čašu” je navodni ispad Ljajića na utakmici s Francuskom. Tada je, piše Blic, prilikom ulaska u igru u 86. minuti rekao:

Adem Ljajic


“Što me zove kad me uvode na tri-četiri minuta. Ako nemam mjesta, bolje da me izostavi”.

Na Ivanovićev ukor veznjak Rome nije reagirao mirno već je odbrusio kapotenu. Da stvar bude gora, isti izvor navodi kako se druga velika zvijezda Srbije Aleksandar Kolarov založio da Ljajića vrate u reprezentaciju. Navodno je prijetio i svojim odlaskom.

Srbija ovog mjeseca igra utakmice protiv Armenije u gostima i Albanije u Beogradu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...