Emir Spahić otkrio šta se dešavalo i unio zebnju u srca svih bh. navijača

Doskorašnji kapiten fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Emir Spahić neće zaigrati protiv Walesa sutra.



Iako je selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Safet Sušić pozvao Spahića malo nakon što se ovaj oprostio od dresa Zmajeva, bivšeg kapitena nećemo gledati u dresu državnog tima.

Naime, Spahić neće moći igrati zbog povrede leđa i to je jedina istina u ovom slučaju.

Uostalom, nekadašnji kapiten Zmajeva to je i sam potvrdio.



"Stigao sam u Zenicu da me pregledaju doktori reprezentacije Bosne i Hercegovine. Mogli su lijepo vidjeti u kakvom se stanju nalazim", rekao je Spahić.

"Povreda je teška, bole me leđa. Boli me i dok stojim, a ne kamoli trčim. Za Leverkusen sam igrao pod injekcijama i zaista nisam u mogućnosti da igram sada", potvrdio je Spahić.

Nažalost, Zmajevi su tako ostali bez sjajnog stopera, a Spahićeva potvrda kako neće biti spreman za sutrašnju, ali i vjerovatno utakmicu protiv Belgija, unijela je zebnju u srca svih bh. navijača.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...