Džeko vaki, Džeko naki...

Belgija je u Zenici uspjela osvojiti bod, a danima prije utakmice pričalo se o susretu suigrača iz Manchester Citya Vincenta Kompanya i Edina Džeke, koji su zagrljeni napustili teren u Zenici.



"Edin Džeko, ovo, Edin Džeko ono. Ja sam Kompany, govorio sam ljudima, novinarima svima, ali bih opet dobio pitanje o Edinu Džeki. I od belgijskih i od bh. novinara", uz smijeh nam je govorio kapiten Manchester Citya, koji je prezadovoljan bodom.

"Mislim da je najrealnije 1:1. I mi i BiH smo imali svojih prilika za pogotke, ali ovako je najbolje. Za nas je ovo najteže gostovanje u grupi i zadovoljan sam sa remijem", naglasio je Kompany, koji je, odgovarajući svima više puta ponovio kako Džeku smatra jednim od najboljih napadača na svijetu, što je Dijamant potvrdio i golom protiv njegovog tima.



"Sretni smo što ga imamo u Manchesteru. Uvijek pogađa kad je najpotrebnije, a nadam se da će tako biti i u subotu u Premiershipu", nada se Kompany, koji je zajedno sa Džekom otputovao za Manchester.

"Džeko je nezgodan za čuvanje i srećom nismo mu dali previše prilika za postizanje pogotka, jer bi on svaku iskoristio. BiH? Mislim da možete na Euro. Ponekad nedostaje i sreće, što se Bosni i Hercegovini desilo protiv Kipra, jer se takva utakmica desi jednom u 10 godina. BiH je jaka ekipa, ali može uzeti bodove protiv Velsa i Izraela", rekao je za kraj Kompany.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...