Znao sam da ne idem u Brazil, ali sada se nadam pozivu Safeta Sušića

Srđan Stanić je po mnogima u prošloj sezoni bio najbolji fudbaler Željezničara ali i Premijer lige BiH.



Nagrada za to stigla je u vidu poziva na širi spisak reprezentativaca za Mundijal u Brazilu ali i u Željezničaru gdje mu je dodijeljena kapitenska traka.

Kako je stao prošle sezone Stanić je nastavio i u ovoj gdje je već u prvom kolu BHT Premijer lige pružio sjajnu partiju protiv Olimpica i upisao se u listu strijelaca. Na početku razgovora Stanić kaže da je visoka pobjeda protiv Olimpica dobra motivacija njemu i ekipi za daljnji rad.

''Sigurno je da nam je trebala ova pobjeda na startu prvenstva. Ovo nam je veliki dodatni motiv za daljnji rad. Igrali smo po jako teškim vremenskim uslovima, jer svi dobro znamo da je u ovo doba godine teško igrati u dnevnom terminu. I pored toga odigrali smo kvalitetan meč i na kraju sasvim zasluženo slavili. Drago mi je da su i mladi igrači opravdali očekivanja jer je klub pred početak sezone jasno rekao da je cilj u ovoj sezoni afirmacija mladih igrača''.

Plavi će sutra na Grbavici ugostiti neugodnu ekipu Širokog Brijega koja je prošle sezone iz našeg glavnog grada odnijela sva tri boda. Stanić smatra kako je ekipa spremna da navijače obraduje novom pobjedom.



''Moram istaći da nas očekuje jako težak meč. Široki Brijeg je dugi niz sezona jedna od naših najkvalitetnijih ekipa i sigurno je da se na Grbavici neće braniti. Ipak mi smo spremni za sve što nas očekuje i znam da će svaki od igrača koji dobiju šansu dati svoj maksimum da ostvarimo novu pobjedu i tako obradujemo naše vjerne navijače koji će nadam se sutra ispuniti Grbavicu''.

Nakon što je odiggrao sjajnu prošlu sezonu u kojoj je po mnogima bio najbolji igrač Premijer lige BiH Srđan Stanić se našao na širem spisku selektora Safeta Sušića za odlazak na Munidjal u Brazil. Sada kada je selektor najavio da će u reprezentaciji dati šansu nekim mlađim igračima, ali i igračima iz Premijer lige BiH, ime Srđana Stanića nameće se kao logičan izbor za reprezentativni poziv. Željin univerzalac ističe kako bi to za njega pored svih trofeja i kapitenske tralke Željezničara bila kruna dosadašnje akrijere.

''Kada sam dobio poziv na širi spisak reprezentativaca bio sam presretan. Ipak znao sam da ću teško dobiti poziv za put u Brazil. Pošto sam znao da bih u slučaju da se neko povrijedi možda dobio poziv nisam se toliko ni nadao, jer sam sportista kao i oni i ne želim nikome da se povrijedi. Vjerovao sam da će svi spremni i zdravi dočekati Brazil a na kraju je tako i bilo. Sretan sam jer su momci odigrali dobro, i da nije bilo sudijskih grešaka sigurno bi išli dalje. Ovako smo doigrali super za jednog debitanta, jer obično reprezentacije koje su prvi put na SP-u dožive debakl. Iskreno sada se nadam da ću dobiti poziv selektora Safeta Sušića da obučem dres reprezentacije. Imam nekoliko dobrih sezona iza sebe, sa Željom sam osvojio sve što se može osvojiti, i nakon što sam u klubu dobio kapitensku traku, poziv u reprezentaciju bio bi kruna moje dosadašnje karijere. Kao i svi i ja sanjam taj poziv, i ukoliko se selektor odluči da me pozove niko neće biti sretniji od mene'' izjavio je za SCsport.ba, kapiten Željezničara Srđan Stanić.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...