Emir Spahić je sve iznenadio ovom izjavom

Sad već bivši kapiten fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Emir Spahić poslao je poruku svim svojim fanovima.



Spahić je iznenadio saopštenjem da će izbrisati i svoju Facebook grupu, koja broji više od 300.000 fanova.

Spahić se putem Facebook stranice obratio navijačima sljedećim riječima:

"Dragi moji fanovi,prijatelji,poznanici,rodbino i ostali.... Nakon dugog razmisljanja i puno neprospavanih noci odlucio sam se na odlazak iz moje ljubavi,moje srece,moje duse i moje zakletve - moje jedine reprezentacije BiH. Ne,nije to bila nepromisljena niti ljutnjom izazvana reakcija nego u miru donesena odluka. Sa ponosom sam skoro punih 12 godina nosio dres moje drzave i pokusavao moju drzavu sto bolje prezentirati u svijetu i nakon tog dugog perioda odlucio svoje mjesto prepustiti mladjim kolegama jer mislim da je to normalna stvar i normalno razmisljanje".



"Mojim kolegama,mojoj braci na koje sam beskrajno ponosan zelim jako jako puno uspjeha i srece te da nastave tamo gdje smo stali...nogometnom savezu zelim da nastave ovim ritmom "gaziti" prepreke i koracaju naprijed,nasim navijacima da ne prestaju bodriti svoju reprezentaciju ma kakav rezultat na terenu bio te da zastite nase momke od zlih ljudi i zlih utjecaja jer su oni zaista ciste duse i iskreni patriote. Draga braco sa vama i bez vas nista nije isto.Da ne pametujem vise...HVALA VAM ZA SVE DANE PONOSA I SLAVE!!!! Vas Spaha...."

"P.S. Ova stranica ce uskoro biti uklonjena jer danasnjim odlaskom iz jedine meni bitne ekipe u cijeloj karijeri prestaje i moje djelovanje na drustvenim mrezama. Nadam se da cete me razumjeti. Hvala jos jednom."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...