Čudna izjava Izeta Hajrovića koja se mnogima u BiH neće svidjeti

Rođen je u švicarskom mjestu Brugg, te je u Švicarskoj i odrastao. Ipak, ovosezonsko pojačanje Werder Bremena Izet Hajrović se odlučio nastupati za A reprezentaciju Bosne i Hercegovine. U razgovoru za klupsku stranicu Werdera Hajrović pojašnjava razlog njegove odluke o igranju za bh. reprezentaciju.



Neposredno prije potpisa ugovora sa Werderom nastupio si sa selekcijom BiH na Svjetskom prvenstvu. Rođeni si Švicarac i mogao si igrati i za selekciju Švicarske. Kakav osjećaj prevladava u tebi – da li si više Švicarac ili Bosanac?

“To je teško pitanje i mnogi su me ranije o tome pitali. Iskreno osjećam se i kao Švicarac i kao Bosanac. U Švicarskoj sam rođen i tu sam odrastao. Sa druge strane moji roditelji su iz bivše Jugoslavije i jednostavno krv nije voda. Istina je da sam u Švicarskoj počeo svoje prve nogometne korake, dok sam u BiH dolazio rijetko, isključivo za vrijeme praznika. Naravno sada kada nastupam za reprezentaciju BiH situacija je drugačija.”, smatra Hajrović.

Kakav uticaj ima reprezentacija BiH na ljude u toj zemlji, s obzirom da se radi o relativno mladoj državi?



“U posljednjih nekoliko godina fudbalska reprezentacija BiH je ostvarila veliki napredak. U ranijim kvalifikacionim ciklusima smo bili nadomak plasmana na veliko takmičenje, ali ove godine smo to konačno uspjeli. Plasirali smo se na Svjetsko prvenstvo i to je bio veliki uspjeh za igrače, ali i za cijelu zemlju. Svi su bili veoma sretni zbog toga. Iako smo završili takmičenje u Brazilu u grupnoj fazi, većina ljudi nije bila razočarana. Bili su sretni i ponosni na ono što smo učinili.”

Izet Hajrović je kazao i to kako je imao određeni pritisak od Švicaraca  kada se odlučio da nastupa za reprezentaciju BiH jer je on u to vrijeme igrao za švicarski Grasshoppers. No, ističe kako je to bila prava odluka, kao i prelazak u tim Werdera.

Prije par dana je zvanično predstavljen u ekipi Werdera, a već se na pripremama uvjerio u ogromnu podršku navijača.

“Prije potpisa ugovora sa Werderom znao sam da klub ima vjerne navijače. Lijepo je znati kada znaš da se na njihovu podršku možeš osloniti i u porazima. To me dodatno motivira i čini da budem što bolji.”, izjavio je naš reprezentativac u intervjuu za klupsku stranicu Werdera.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...