FIFA tvrdi: Safet Sušić podnio ostavku na mjesto selektora BiH

Zvanična stranica FIFA objavila je kako je Safet Sušić napustio klupu reprezentacije BiH.



Safetu Sušiću ugovor sa Nogometnim savezom ističe 30. juna.

Nakon pobjede protiv Irana, Sušić je na pitanje da li ostaje na klupi BiH, rekao:



“Ovo je moja oproštajna utakmica na SP. Žao mi je što ih neće biti više. Lijepo je nekada biti slobodan, a ja sam sada slobodan i odlučujem sam o svojoj sudbini. To je moj odgovor. Ne mogu reći u ovom trenutku ni da ostajem, ni da odlazim. U ovom trenutku da imam odgovor vrlo rado bih vam ga dao. Bit će mi žao kada budem odlazio iz reprezentacije”.

Međutim, još uvijek nije potvrđeno da će Sušić napustiti klupu Zmajeva, iako mu ugovor ističe za četiri dana.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...