Tino Sven Sušić je dobio poziv jer ima lijepo ime

Safet Sušić objavio je spisak putnika u Brazil, na listi od 24 igrača jedino novo ima je Muhamed Bešić.



''Za Bešića nisam imao dilema, nisam ga pozvao da igra štopera, ako ko može zaustaviti Lionela Messija, on može odgovoriti zadatku. Najbolji je igrač u Mađarskoj, može dosta pomoći reprezentaciji. Vlado Jagodić je imao nesporazum s njim, ali sve se to izgladilo'', kazao je Pape.

Na pitanje zašto na Mundijal putuje samo sa dva napadača Sušić je kazao sljedeće: ''Imamo mi više napadača, i Hajrović je napadač, u kombinacijama je bio Zec koji igra dosta dobro, ali sam se odlučio za ove igrače''.

Neizostavna tema je bio i Elvir Rahimić.

Safet Susic


''Rahimić je prihvatio moj poziv da bude u stručnom štabu, razgovarali smo prije nekoliko dana, moramo da imamo zajednički cilj, a to je prolazak u drugu fazu, Argentina je apsolutni favorit, mi ćemo se boriti za drugo mjesto, Nigerija i Iran nisu bolji od nas'', poručio je ponajbolji fudbaler u historiji naše zemlje.

Pape je prokomentarisao jučerašnji derbi između Željezničara i Sarajeva, ali i poziv uručen Tinu Sušiću.

''Vidio sam jednu dobru utakmicu, ima zanimljivih igrača, ali ne bi bilo fer da pozovem nekoga ko do sada nije bio u reprezentaciji''.

''Sušić je dobio poziv jer ima lijepo ime'', ironično je kazao selekot te dodao da već dvije godine dobro igra u Hajduku te da smatra da se ''nalazi među naša 24 najbolja igrača''.

Potvrdio je da Edin Džeko i Emir Spahić nisu imali utjecaja na konačni odabir igrača.

''Džeko i Spahić nisu imali utjecaja, vidite kakav je spiska, rekao sam da će biti pozvani oni koji budu igrali i tako je i bilo. Ibričić je bio upitan, ali je počeo da igra, deset godina je u reprezentaciji, tako da sam ga pozvao''.

''Ja nisam policajac, imat će igrači dosta slobodnog vremena, vjerujem im, imam iskustva sa dva SP-a, iz Španije i Italije, mislim da će im to dosta pomoći'', rekao je Sušić u konstantaciju da će fudbaleri imati slobodno poslijepodne kada će se moći družiti sa bližim članovima porodice.

Sušić se osvrnuo i na Sanjina Prcića te moguće kašnjenje pojedinih igrača na početak okupljanja.

''Pricić je dao neke nekorektne izjave koje nisu bile u redu, tako da ga nisam mogao pozvai. Senad Lulić će vjerovatno kasniti, dok bi Miralem Pjanić trebao stići na vrijeme, razgovarat ću s njegovim trenerom i ja sam njemu učinio uslugu.''

''Do 13. maja poslat ću spisak od 30 igrača, za sada ova 24 sigurno putuju na pripreme, a u Brazil će ići 23, dodatnih šest igrača će biti oni na koje ću računati i u budućnosti''.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...