Sušić rijetko pokazuje emocije, ali ovo nije mogao sakriti

Selektor Safet Sušić nije od onih ljudi koji tako lako pokazuju emocije.



Skoro uvijek ozbiljan i odmjeren, Pape rijetko kada dozvoli da ga nešto izbaci iz kolotečine, ali putovanje u Gradačac i boravak u područjima koja je zadesila poplava, na njega su ostavili snažan dojam. Na koga i ne bi?

Tuga i razočarenje

Susret u Gradačcu protiv mlade reprezentacije Bosne i Hercegovine trebao je Papetu poslužiti u pripremne svrhe. Možda malo varijantisanja, eksperimentiranja, bez pokazivanja mišića... No, Pape ja na kraju tražio od igrača da iz sebe izvuku najbolje što mogu.

Safet Susic


- Nisam želio da svi oni ljudi koji su došli da nas gledaju, odu razočarani. Na putu do tamo i u samom Gradačcu vidjeli smo mnoge potresne scene, napaćena lica, tugu, razočarenje... Nisam htio da te ljude još i mi razočaramo svojim pristupom i nastupom nego sam htio da zadrže optimizam. Rekao sam igračima da će dojam koji ostave u narodu, trajati sve do naše sljedeće prijateljske utakmice u Sent Luisu.

I momci su, zaista, igrali ozbiljno i jednostavno. Veoma sam zadovoljan. Nije bilo soliranja, pretjerivanja, driblinga... Išli su na najbolja rješenja, što pokazuje i rezultat. Iako vidim da postoje ocjene da smo u drugom poluvremenu igrali sa jednim špicem, čini mi se da je to prije bila formacija 4-3-3 - kaže Pape, koji je jučer, kao i fudbaleri, imao slobodan dan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...