Sušić priznao: Žao mi je što ova dva igrača ne idu u Brazil

Fudbalska reprezentacija BiH u četvrtak počinje sa okupljanjem i pripremama za Svjetsko prvenstvo u Brazilu.



Nakon što je početkom maja selektor Safet Sušić objavio imena 24 fudbalera na koja računa za predstojeći Mundijal, spisak je u utorak proširio za dodatnih šest imena.

Tvrdi Sušić da širenje spiska nije rezultat pritiska javnosti, odnosno onih koji su smatrali da 24 igrača koji su dobili poziv nisu ono najbolje što naš fudbal ima.

„Mene, kad pravim listu igrača koje pozivam, interesuju samo najbolji igrači u tom trenutku. Prema tome, 24 igrača koje sam ja izabrao da idu na Svjetsko prvenstvo su, po meni, a mogu ja da pogriješim i ne mora niko da se složi sa mnom, to su po meni igrači koji su u ovom trenutku naši najbolji igrači“, izjavio je Sušić za Source.ba portal.

Safet Susic


Među šest igrača koji su se našli na novom spisku su i neki koji su ranije nosili dres reprezentacije, ali su zbog lošije minutaže u klubovima izgubili mjesto među najboljih 24.

„Meni je žao, pogotovo Zahirovića i Stevanovića, jer su to igrači koji nikad nisu razočarali u reprezentaciji. Međutim, ja sam ponavljao iz dana u dan, mjesecima sam ponavljao, oni koji ne budu igrali u svojim klubovima imaju male šanse da odu na Svjetsko prvenstvo“, objasnio je Sušić.

Jedan od onih koji nisu ranije nosili dres A selekcije je i Srđan Stanić, fudbaler čije se ime u posljednjim godinama često pominje u kontektstu reprezentacije.

„Najveća tvoja titula tvoja individualna u karijeri je poziv u nacionalni tim. Jako sam zadovoljan i sretan. Mislim da sam ga zaslužio u proteklih par godina, igrao sam standardno i ovo je kruna moje dosadašnje karijere“, izjavio je Stanić.

Stanić je svjestan činjenica da nastupi u Premijer ligi BiH nisu baš najbolja preporuka selektoru. Upravo je on dokaz da profesionalan pristup poslu, makar to bio fudbal u Premijer ligi, mora donijeti rezultat.

„Mislim da svi mogu vidjeti moj primjer i šta znači ozbiljan rad u par godina, da se može isplatiti“, dodaje Stanić.

Pored pomenutih Zahirovića, Stevanovića i Stanića, na dodatnom spisku su se našli Dejan Bandović, Zoran Kvržić i Ermin Zec. Selektor Sušić tvrdi da nije imao još mnogo imena koje je uzeo u obzir pri kreiranju ovog spiska.

„Bio je tu na spisku mom, u prvom trenutku, i Pandža, koji je bio član ove reprezentacije, koji je čak i dobro igrao neke utakmice, dok se nije povrijedio i ostao bez kluba. Međutim, kad sam dobio informaciju da je on i u poljskoj ekipi raskinuo ugovor i otišao, na njega više nisam mogao da računam“, izjavio je Sušić i dodao da mu je žao jer su mediji pojedine fudbalere stavljali na svoje spiskove, a na koje on nije ni pomislio.

Dodaje Sušić da postoje i izvjesne šanse da neko od šest igrača sa dodatnog spiska bude na konačnoj listi od 23 fudbalera, koja mora biti potvrđena do 2. juna.

„Dobio sam informaciju da je Bičakčić prilično ozbiljno povrijeđen. Vidjećemo kakva je njegova povreda. Ne mogu ništa da kažem dok se sutra ne vidimo sa njima i dok doktor ih ne pregleda“, tvrdi Sušić i dodaje da će samo oni koji će biti spremni barem za drugu utakmicu Mundijala dobiti poziv.

Selektor je taj koji kroji spisak, koji će snositi dio zasluga za eventualni uspjeh, ali i kritike za eventualni neuspjeh. Nadamo se da povrede neće znatno uticati na konačni spisak, te da će BiH u Brazilu zaista predstavljati 23 fudbalera koji su u tom trenutku nešto najbolje što naša zemlja ima.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...