Safet Sušić priznao istinu o Tinu Sven Sušiću

Mnogo se buke podiglo kada je selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Safet Sušić za SP u Brazilu pozvao svog bratića Tina.



Sušić je priznao kako je moguće da on nije objektivan u ovom, ali je istakao kako iskreno vjeruje da Tino Sven Sušić zaslužuje biti član reprezentacije.

"Ja sam selektor i ja sam taj koji odlučuje ko ide u Brazil na Svjetsko prvenstvo. Na kraju krajeva, ja ću snositi punu odgovornost za sve", kaže Sušić.

Safet Susic


Selektor Zmajeva se potom osvrnuo i na pozivanje svog bratića, Tina Sven Sušića.

"Kada je Tino Sven Sušić u pitanju, možda, možda ja nisam objektivan", priznao je selektor Zmajeva, pa dodao:

"Ali ja smatram, to je moje mišljenje, da taj momak zaslužuje biti dio reprezentacije i vjerujem da će one koji su ga kritikovali jednog dana da grize savjest", dodao je Pape.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...