Safet Sušić otvoreno priznao: Neki igrači u reprezentaciji ne odgovaraju pojedincima

Selektor naše fudbalske reprezentacije Safet Sušić za Novo vrijeme iznosi mišljenje o pojedinim kritikama, govori o svojim rezultatima, percepciji prijateljskih utakmica i odgovornosti koje donosi trenerski posao.



Također se prisjeća najboljih i najgorih utakmica na klupi reprezentacije

Iako imenovao još šest igrača (Bandović, Zahirović, Kvržić, Stevanović, Stanić i Zec) koji će biti na proširenom spisku za Svjetsko prvenstvo u Brazilu, selektor je ranije izjavio da oni neće biti na okupljanju, nego da će biti pozvani samo u slučaju povreda. Primjetno je da selektoru nije svejedno zbog negodovanja nakon spiska za Brazil, ali ističe da se ne obazire na kritike, jer su upućene od manjeg dijela javnosti. Selektor obećava borbu za drugi krug, djeluje smireno i naglašava koliko cijeni navijače naše zemlje.

Nakon plasmana u Brazil bili ste heroji države. Sedam mjeseci poslije, nakon dva poraza u prijateljskim utakmicama i odabira igrača, imali smo turbulencije i negodovanja koji i danas traju. Smatrate li normalnim spletom okolnosti da se navijači nakon toga na Vas naljute?

Safet Susic


Ne znam zbog čega su negodovanja i razočarenja. Ona se mogu javiti kad se izgube utakmice, ali ovo su, prije svega, bile prijateljske utakmice. Mnogo prijateljskih utakmica smo izgubili i meni poraz u prijateljskoj utakmici nikad ne padne posebno teško, s obzirom na to da u prijateljskoj utakmici promijenim mnogo igrača. U većini slučajeva pružim šansu svima koji mogu igrati. Obično iskoristim pravo na svih šest izmjena.

To što pojedinim ljudima ne odgovara koga ja pozivam uopće me ne interesira. Neki ljudi bi voljeli da svi igrači koje ću ja pozvati budu njihovi igrača. Uglavnom znaju za imena 21 igrača koji će biti pozvani, a želja su im i ta dva-tri imena kako su oni planirali. Ja sam selektor, mene su postavili na ovo mjesto. Uvijek sam sām birao igrače i uvijek sam samostalno sastavljao tim. Prema tome, moj je izbor i izbor mojih saradnika koje uvijek konsultiram koji su to igrači na koje trebam računati. A to što nekome ne odgovara, mene uopće ne interesira. To je mali broj ljudi koji se zabavlja po internetu, jer nema ništa drugo raditi. Taj internet je najveće zlo gdje svako može kazati šta misli i besplatno izvrijeđati svakoga. Ja to ne čitam, jer me ne zanima. Moj dosadašnji rad je dao neke rezultate, tako da to na mene ne utječe.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...