Safet Sušić bez dlake na jeziku odgovorio kritičarima

Selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Safet Sušić uputio je oštru poruku kritičarima.



Nakon što je selektor Zmajeva objavio spisak putnika za Svjetsko prvenstvo u Brazilu diglo se mnogo prašine, a Sušić na sve to kaže.

"Uvijek sam birao igrače i uvijek sam sastavljao tim. Prema tome, moja je stvar i mojih saradnika koje ja konsultujem uvijek i s kojima sam u super odnosima, da odaberem igrače na koje trebam računati. A to što nekome ne odgovara mene uopšte ne interesuje", kaže Safet Sušić za Novo vrijeme, pa nastavlja:

Safet Susic


"To je jedan mali broj ljudi koji se zabavlja po internetu, jer nemaju ništa drugo raditi, pa pišu svašta. Taj internet je najveće zlo gdje svako može kazati šta misli i besplatno izvrijeđati svakoga. Ja to ne čitam, jer me ne zanima. Moj dosadašnji rad je dao neke rezultate, tako da to na mene ne utiče", rekao je selektor Zmajeva.

Volim da se zna ko je selektor, a ko igrač. Ne volim previše intimnosti sa igračima što mi dozvoljava da poslije budem objektivan. U suprotnom, kada treba nekoga staviti na klupu ili na tribine nije jednostavno“, kaže selektor Sušić u intervjuu za sedmične novine Novo vrijeme koje će se na trafikama širom Bosne i Hercegovine naći u prodaji od 16. maja.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...