Reprezentativac BiH ogorčen: Ništa mi nije jasno, ne znam šta da radim

Ervin Zukanović ni jučer nije otputovao u Sjedinjenje Američke Države, a fudbalski A reprezentativac nije siguran da li će se saigračima pridružiti prije prije Brazila.



"Ne znam ništa. Nemam nikakvih informacija i u ovom trenutku zaista ne znam šta da radim", kazao je Zukanović, dodavši kako iz ambasade SAD-a nije dobio objašnjenje zbog čega mu nije izdata viza.

Defanzivac Genta spreman je na polazak u svakom trenutku, a u najgoroj varijanti saigračima će se pridružiti u Brazilu.

"Ako dobijem vizu, idem odmah sutra, a ako ne dobijem 3. juna putovat ću direktno za Brazil. Selektor mi je rekao da na mene računa i nema razloga da ne bude tako", ističe Zukanović.

Ervin Zukanovic


Iako nije sa ostalim reprezentativcima Zukanović redovno trenira.

"Maloprije sam došao s treninga. Radim normalno jer želim da zadržim formu. Što se tiče toga neće biti nikakvih problema. Ukoliko i ne odem u SAD i propustim dvije prijateljske utakmice mislim da neću ništa izgubiti, jer ću biti odmoran i spreman za izazove u Brazilu", rekao je Zukanović, naglasivši da ostaje žal i doza razočarenja zato što administrativni problemi nisu riješeni na vrijeme:

"Logično je bilo da putujem sa ekipom, ali šta se može... I belgijski mediji su iznenađeni što sam ostao u Sarajevu, ali vjerujem da će se na kraju sve dobro završiti".


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...