Pozdravila se sa Džekom, vidjela Pjanića, rukom joj mahnuo Misimović

Gradačac je osim humanitarne utakmice A i U-21 selekcije i prikupljenih više od 100 hiljada maraka za pomoć poplavljenim područjima, uz iskreno odaslane poruke za pomoć svim pogođenim narodima BiH, Srbije i Hrvatske, u svakom pogledu jučer bio centar bh. nogometa.



Sve čestitke za organizaciju, a Zmajevima sve pohvale što su bili tako prisni s običnom rajom. Djevojka Ćamila Šogović iz Odžaka koja je uz pomoć oca Zahida do sada, iako u invalidskim kolicima, bila skoro na svim utakmicama Zmajeva, jučer je bila najsretnija na svijetu.

Tek jučer joj se ostvarila želja, jer se slikala s Džekom, jer je s metar daljine vidjela Pjanića, jer joj je rukom mahnuo Misimović.

- Ovo više, sada sam sigurna, nije san. Zmajevi su me oduševili, sada mogu mirno zaspati. Pa to su obični ljudi, prisni, jednostavni - kaže Ćamila.



I dvojica dječaka, Jasmin i Mirza Hasanović, distrofičari s ocem Safetom 80 postotnim invalidom, stigli su iz Odžaka do Gradačca i prvi susret su imali sa selektorom U-21 Vladom Jagodićem, Nikolom Nikićem, Adnanom Gušom. Zbog toga im je duša puna i te trenutke nikada neće zaboraviti.

A vatreni navijač bh. reprezentacije Jasmin Avdičević iz Gradačca, bio je najmarkantnija figura na utakmici, sve u plavo-bijeloj odori, pa i kosa. Zbog toga je za oko zapeo TV Japana za koju je odgovarao na „bockasta“ pitanja.

- Pitali su me kako ovdje narodi žive, ja kažem normalno. Pitaju me ko je ponajviše ujedinio narode u BiH, ja kažem Zmajevi. Pitaju me za poplave, ja kažem, u nevolji se ne govori o naciji, vjeri, imenu, svi smo jedno isto i tako treba ostati za sva vremena - kaže Avdičević.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...