Ovo je tragedija, jeb'o ti utakmice i nogomet i sve

Ćiro Blažević javio se iz Tuzle gdje se i dalje zbrajaju štete od poplava i brojnih klizišta.



Heroj i trener tuzlanske Slobode s podijeljenim je emocijama progovorio o stanju u gradu u kojem vlada tuga, ali istovremeno i nogometna euforija.

Kako trenutno izgleda situacija u Tuzli?

"Izgleda tako kao da poplave nema, svi pričaju o naslovu prvaka i ulasku u prvu ligu. I to je sreća, što kaže gradonačelnik, to je sreća da u ovoj svoj tuzi ljudi raduju što će njihov ljubimac Sloboda u prvu ligu".



"To je i meni velika hipoteka, da im donesem malo sreće u ove teške dane. Da budem iskren, ja sam jedno 75 posto sam siguran da ćemo uspjet'".

"Imamo još tri utakmice, to moram pobijedit' i onda smo uspjeli. Najvećeg favorita Jedinstvo smo pobijedili s 2:0 i to je bilo presudno, ali trebalo je stić' pet bodova, hej!? A sad im bježimo dva".

"Znači, sedam bodova razlike smo napravili otkad sam preuzeo klub, sine moj. Svi mi sad viču 'svaka čast' jer to se malo gdje dogodilo, tvoj tata Ćiro gura k'o veliki. Al' jebo ti sve to, ovo što se događa oko nas je tragedija".


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...