Đoković ponovo oduševio sve u Bosni i Hercegovini

Drugi teniser svijeta Novak Đoković kaže da će na Svjetskom prvenstvu u fudbalu navijati za Hrvatsku i BiH, ali da ima još timova koji mu se dopadaju.



Također, poslije pobjede nad Chardyem u drugom kolu Roland Garrosa, Novak je govorio o pritisku velikih očekivanja i razlozima zašto se preselio u Monte Carlo.

- Zaista je teško odabrati favorita na Svjetskom prvenstvu, ima toliko odličnih timova. Nažalost, Srbija ne igra, pa ću navijati za naše komšije BiH i Hrvatsku. Volim fudbal i gledat ću SP, kao i ostali teniseri pretpostavljam. Tu je Španija, Brazil je domaćin, Njemačka je uvijek čvrsta – teško je reći, a i nisam stručnjak za fudbal, tako da je bolje da se držim tenisa, kazao je Novak uz osmjeh.

Poslije ispadanja u prvom kolu, Stanislas Wawrinka izjavio je da je teško boriti se s ogromnim pritiskom koji nosi uloga favorita.



- Mogu da razumijem to kroz šta Wawrinka prolazi – znam kako je proticao period poslije mog prvog osvojenog Grand slam turnira 2008. godine. Tada se prvi put susretneš s očekivanjima i činjenicom da si favorit na Grand slamu. To je novo iskustvo i taj pritisak pratit će ga to kraja karijere jer je sada osvajač Grand slama. S mentalnog aspekta to je nova dimenzija, ali to je dio sporta, rekao je Novak i potom se prisjetio perioda poslije svoje titule u Melbourneu 2008. godine:

- Mislim da mogu da se identifikujem sa Stanom, razumijem ga kada kaže da je odjednom sva pažnja usmjerena ka njemu. Prethodno nema mnogo pritiska i možeš samo da izađeš na teren i igraš, a da ne misliš mnogo o dešavanjima van terena. A onda odjednom moraš da počneš da razmišljaš o svemu ostalom. Mislim, ne moraš, ali jednostavno tu je. Zahvaljujući vama medijima mi to osjećam najviše na Grand slamovima, kazao je Đoković te dodao:

- Mislim da veliki uspeh nosi sa sobom i veliku odgovornost. Tokom godina shvatio sam da je pritisak privilegija jer on znači da radiš nešto vrijedno i da se takmičiš na najvišem nivou.

O tome je govorio i Roger Federer rekavši da je šokantno koliko su Nadal, Đoković i on konstantni.

Na pitanje koji su razlozi njegove selidbe u Monte Carlo, Đoković je odgovorio:

- Monte Carlo je mjesto gdje žive mnogi teniseri i sportisti prethodnih decenija. Prvi put sam tamo došao sa 17 godina na kvalifikacije za turnir i poslije toga sam malo više vremena provodio tamo jer je tu živio moj tadašnji trener. To mi je bila baza za trening, ali u to vrijeme sam još živio u Srbiji. Dopada mi se Monte Carlo iz više razloga – najvažniji je što u potpunosti svoje vrijeme i koncentraciju mogu da usmjerim na tenis, a to mi je vrlo značajno u ovoj fazi života.

U trećem kolu Novak se sastaje s Marinom Čilićem.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...