Ja sam, uz Sušića, najviše odgovoran za sve

Jednu od značajnijih uloga u Brazilu, kako protiv Argentine, tako i protiv Nigerije i Irana, svakako će biti kapetan Emir Spahić.



Toga je i on svjestan.

- S jedne strane to jest opterećenje, ali s druge je čast i motivacija. Biti kapetan reprezentacija koja je prvi puta na Svjetskom prvenstvu zaista je čast. Normalno, u slučaju ako se nešto ružno dogodi, a o tomu ne želim pričati, ja ću uz selektora biti glavni odgovorni, rekao je Spahić.

Emir Spahic


Iako je igrač koji je prošao veliki broj kvalifikacijskih bitki, ni on nema iskustvo reprezentativnih nastupa na velikim natjecanjima.

- Isto kao i kolege, neiskusan sam na velikim takmičenjima. Ali ne smatram da se treba posebno motivirati, uz ritual nošenja grba na dresu treba jednostavno izići na teren i odigrati srcem. Meni su klubovi posao koji pokušavam raditi maksimalno, ali reprezentacija mi je obaveza i nešto što me čini sretnim.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...