Sušić otvoreno priznao: U Brazilu ne mogu bez njega i tačka!

U ponedjeljak će selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Safet Sušić objaviti spisak igrača koji će na Svjetskom prvenstvu u Brazilu predstavljati našu zemlju.



Jedan od sigurnih putnika na Mundijal je Izet Hajrović, barem tako pišu turski mediji, tačnije Taman.com.tr.

''Objasnit ću 5. maja zašto će Hajrović biti u timu. U takvoj sam situaciji da u Brazilu ne mogu bez njega. Njegovim spektakularnim golom protiv Slovačke otvorio nam je vrata Svjetskog prvenstva'', kazao je Ppae.

Ova informacija je obradovala fudbalera Galatasaraya. ''Nadao sam se da će me selektor pozvati u ekipu, ali s vašom pomoći sada sam siguran, sretan sam što ću biti u Brazilu, neću osramotiti selektora i da ću najbolje od sebe za uspjeh Bosne'', poručio je 22-godišnji ofanzivac.

Safet Susic


Hajrović je prokomentarisao i svoju situaciju u ekipi s obzirom da ne igra često u posljednje vrijeme.

''Očigledno sa dosta dobrih igrača u Galatasarayu nema puno prilika za igru. Osjećam se tužno što ne mogu ući, nekada sam i frustriran, to je prirodno. Samo mi treba vremena, čvrsto vjerujem da ću sljedeće sezone biti od pomoći'', kazao je naš fudbaler.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...