Dugo se nadao pozivu Safeta Sušića, ali...

Koliko nam taj momak znači, suvišno je i govoriti. Devet utakmica, pet golova i četiri asistencije, bilans je posljednjeg kvalifikacionog ciklusa koji stoji uz ime Zvjezdana Misimovića. A ako ćemo gledati svih 80 utakmica koje je odigrao u dresu reprezentacije BiH, tokom kojih je postigao 26 golova i postao drugi najbolji strijelac "Zmajeva" u historiji, nećemo pogriješiti ako ustvrdimo da će nam od njega u Brazilu mnogo toga zavisiti.

Misimović je na pripreme kasnio nekoliko dana, a kada se konačno ukazao, prvo što se moglo primijetiti je njegova figura. Dok je u finišu prošlog ciklusa ostavljao dojam nedovoljno spremnog, Zvjezdan sada izgleda kao mina.

Liječio povredu

- Dobro je, zadovoljan sam. Iza sebe sam imao težak period, tri mjeseca liječenja od povrede, ali sam svakog dana radio. Posljednje utakmice u Kini prošle su dobro, potpuno sam spreman - rekao je Misimović.

Zvjezdan Misimovic


Mada je prevalio put preko pola svijeta, Zvjezdan kaže da ne osjeća umor i da se pripremama priključio odmoran i motiviran. Jedan od razloga je i forma u kojoj se nalazi. Nakon preboljene povrede, u Kini je nanizao dosta golova i asistencija.

- Istina je da mi let od Pekinga traje deset i po sati, ne računajući tri sata do Pekinga, ali uvijek mi je lakše dolaziti nego se vraćati. Odmoran sam i spreman, ovih 11 kola u Kini sam igrao dobro, samo što nam je, kao ekipi, moglo ići malo bolje - govori Zvjezdan.

Ovdje je sasvim druga priča. Kao jedan od starijih igrača, Misimović predugo čeka nastup na Svjetskom prvenstvu.

Najveći događaj 

- Radujem se tome. To je najveći događaj na svijetu. Činjenica je da se proteklih godina u reprezentaciji mnogo toga promijenilo nabolje. Svakog dana napravimo novi korak naprijed i to je svakako razlog što idemo na Mundijal - govori Misimović.

A na Mundijalu...

- Trebamo proći u drugi krug. Mislim da bi bilo realno da prođemo. Meč odluke mogao bi biti u Kujabi protiv Nigerije, mada smatram da nismo bez šansi ni u prvoj utakmici, protiv Argentine. Takve ekipe obično bruse formu za osvajanje turnira, a ne za prolazak grupne faze, jer im se to, praktično, podrazumijeva. To što se radi o prvoj utakmici, mogla bi biti naša šansa - rekao je Misimović.

Navija za Njemačku

Neovisno o BiH, za koju želi osvojiti turnir, Zvjezdan će, logično, navijati za Njemačku. Rođen u Minhenu, a stasao u Njemačkoj, Misimović nikada nije krio emocije prema njoj.

- Favorita je mnogo, Španija, Argentina, Brazil, Njemačka... ali mislim da bi prvak mogla biti neka od južnoameričkih ekipa zbog uvjeta u Brazilu. Ja bih volio da to bude Njemačka - kaže Misimović.

Zlatan se nadao, ali i predosjećao 

Upitali smo Misimovića kako je njegov saigrač iz Guižua Zlatan Muslimović podnio činjenicu da nije pozvan u Brazil.

- Zlatan dugo nije u reprezentaciji. Vjerujem da se nadao pozivu, ali je sigurno predosjećao da ga neće dobiti - kaže Misimović.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...