Dom mi je u Njemačkoj, ali je srce u Bosni

Sead Kolašinac, defanzivac Schalkea na Mundijal u Brazilu bit će jedna od važnijih karika u igri našeg državnog tima. Stručni štab našeg nacionalnog tima i navijači s pravom od njega očekuju mnogo, jer iza sebe ima sezonu iz snova.



"Kada sam dobio poziv selektora Safeta Sušića bio sam na mjesecu. Ne mogu objasniti kako sam se osjećao i koliko sam bio uzbuđen. To je tako poseban doživljaj, a ja sam oduševljen što sam izabran među putnike na SP. Međutim, siguran sam da će moje uzbuđenje smiriti već u prvoj utakmici protiv Argentine, a onda ću se fokusirati na svaku narednu utakmicu", objasnio je Kolašinac.

Stasiti defanzivac vjeruje da zmajevi mogu izboriti prolaz u osminu finala.

"Vjerujem da bi naši navijači bili presretni ukoliko bi prošli grupu. Neće nam biti lako, je je konkurencija žestoka. Spremni smo na sve i svakako ćemo se boriti da u konkurenciji Argentine, Nigerije i Irana osvojimo jednu od prve dvije pozicije i tako izborimo prolaz u drugi krug", rekao je Kolašinac za zvanični stranicu bundesligaša iz Gelsenkirchena, dodavši:

"Moj favorit je Brazil jer igraju na domaćem terenu i to će im biti dodatni motiv. Naravno, ne smiju se otpisati Njemačka i Španija, a i Čile igra jako dobro".

Sead Kolasinac


Bh. reprezentativac objasnio je razlog zbog kojih se odlučio da obuče dres sa državniom grbom BiH, iako je ranije nastupao za mlađe selekcije Njemačke.

"Mnogo stvari me veže za BiH. Veći dio moje porodice je iz Bosne i Hercegovine. Često sam im dolazio u posjetu, tako da odluka nije bila teška. Naravno, moj dom je i Njemačka i vjerujem da će Nijemci napraviti dobar rezultat u Brazilu", između ostalog je istakao Kolašinac, objasnivši da se raduje što će sa reprezentacijom BiH igrati prvo veliko takmičenje:

"Bosanci su opsjednuti fudbalom, tako da su navijači bili oduševljeni i ponosni što smo izborili plasman na Mundijal. Navijači nas motivišu i prema njima imamo obavezu da predstavimo našu zemlju najbolje što znamo na SP-u u Brazilu".


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...