Asmir Begović otkrio gdje bi mogao nastaviti karijeru

Golman koji je posljednjih mjeseci izazvao dosta interesa velikih klubova, Asmir Begović, tvrdi kako ga ne zanimaju priče o odlasku i da će i sljedeće sezone stajati među stativama Stoke Cityja.



Manchester United, Arsenal i Real Madrid, samo su neki od klubova koji su se povezivali uz dovođenje reprezentativca Bosne i Hercegovine. Međutim, njega sve te priče ne zanimaju i želi ostati u Stokeu.

“Planiram i sljedeće sezone braniti za Stoke i vratiti se u klub nakon Svjetskog prvenstva. Sviđa mi se kako klub napreduje i ovdje se osjećam odlično. Jako sam zadovoljan suigračima, trenerima i svima u klubu i ako se mene pita, ostajem u Stokeu.”



“Nakon posljednje utakmice u nedjelju potpuno ću se posvetiti reprezentaciji i vidjet ćemo što će se na kraju dogoditi. U fudbalu nikad ne znate što vas čeka, razumijem da je sve to posao, ali ja sam vezan uz ovaj klub. Imam ugovor na još dvije sezone i tu se vidim i u budućnosti”, istakao je Begović za ‘talkSPORT’.

Begović je ove sezone među najistaknutijim golmanima Premier lige, a u dresu Stokea upisao je 39 nastupa u ovoj sezoni.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...