Sušić otvorio dušu: Bilo mi je strašno!


Tino Sven Sušić sinoć je debitovao u porazu reprezentacije Bosne i Hercegovine protiv Egipta u Innsbrucku.

Nažalost, debi je protekao u porazu, a mladi fudbaler Hajduka se, samo zbog svog prezimena, nalazi pod strašnim pritiskom manjeg dijela bh. javnosti.

Mladi, 22- godišnji fudbaler doslovno nije ni dobio priliku da pokaže šta zna, a mnogi su njegov poziv već osporili.

U razgovoru za Sport.ba, Tino Sven Sušić je priznao kako mu to stvara pritisak.


"Osjećao sam veliki pritisak. Ma, prepao sam se! Kad sam ušao u igru, svi saigrači iz reprezentacije su mi rekli da se opustim, da samo igram svoju igru", kaže Sušić.

"Kako je vrijeme odmicalo, tako je i pritiska nestajalo, pa sam se i ja mogao opustiti. Na kraju moram biti zadovoljan svojim nastupom".

Sušić je u drugom poluvremenu zatražio izmjenu.

"Da, bolio me aduktor i osjetio sam jaku bol. Nisam mogao da rizikujem da mi skroz ode mišić, a i bol je bila prejaka".

"Što se tiče same utakmice, mislim da smo prvo poluvrijeme sasvim pristojno odigrali. Držali smo loptu u svom posjedu dobar dio vremena, a u drugom dijelu smo pali".

"Egipćani su se pokazali kao dobra ekipa. Ali, ne smijemo zaboraviti da je u pitanju bila ipak prijateljska utakmica. Bitno je da mi pobjeđujemo ove važne utakmice kada dođu", dodao je Sušić na kraju razgovora za Sport.ba.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...