Sušić otkrio kako će riješiti nesuglasice sa igračima


Selektor fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine Safet Sušić smiruje strasti nakon poraza od Egipta u prijateljskoj utakmici igranoj u Innsbrucku.

"Ja moram istaći da mi se niko, kako od igrača, tako od ljudi van reprezentacije, nikada nije miješao u izbor igrača koji će nastupiti za reprezentaciju, niti ću to ikada dopustiti", rekao je selektor Zmajeva, pa nastavio:


"To sam i rekao i u medijima, no u naslov je stavljena rečenica kao da se to odnosi samo na Edina Džeku i Emira Spahića. Ni ta dva igrača mi se nisu miješala nikada u sastav, ali ako su se neke stvari trebale čuti kako bi smo krenuli dalje, onda je bolje da se to desilo sada, a ne pred samo Svjetsko prvenstvo", kaže Pape.

"Sa svojim igračima rješavam probleme na direktnim sastancima u četiri oka ili tako da im kažem pred ostalim igračima ono što mislim. Za mene je ova priča gotova i želim se okrenuti pripremi reprezentacije za Svjetsko prvenstvo na kojem želimo napraviti zapažen rezultat i pokazati da u Brazil ne idemo turistički, nego dokazati da je ovo zemlja u kojoj se decenijama gaji i njeguje kvalitetan fudbal", poručuje Safet Sušić.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...