Nesuđeni reprezentativac BiH priznao: Zauvijek ću pamtiti datum kad sam debitovao za Srbiju


Fudbalski reprezentativac Srbije Nemanja Gudelj demantovao je navode holandskih medija da bi posle debija za “orlove” mogao ipak da izabere dres Holandije.

- Mislim da holandski novinari nisu dobro razumjeli moj odgovor na pitanje da li imam dva pasoša. Imam dva pasoša, srpski i holandski, ali ne i dilemu za koga želim da igram – rekao je Gudelj za “Mozzart Sport” i nastavio:


- Možda su pretpostavili da znaju za koga želim da igram, ali ponavljam, to je Srbija. Zauvek ću pamtiti 5. mart kada sam konačno debitovao za “orlove”, jer mi se tada ispunio san, a nadam se da će selektor i ubuduće računati na mene".

- Žao mi je što su mediji u Srbiji prenijeli ta, najblaže rečeno, proizvoljna pisanja Holanđana, ali poklopilo se da sam jučer cijeli dan bio u karantinu pred utakmicu sa Anžijem, nisam mogao da odgovorim na pozive i da odmah to demantujem. Nadam se da je sad svaka nedoumica razriješena, zaista mi je krivo što se nepotrebno podigla tolika prašina – zaključio je Gudelj.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...