Kada sam ulazio u igru, proučio sam Fatihu i poljubio grb na dresu


Novi reprezentativac Bosne i Hercegovine Anel Hadžić debitovao je u prijateljskoj utakmici protiv Egipta u Innsbrucku.

Hadžić je dobio priliku u drugom poluvremenu, a svoj je posao na terenu odradio sasvim solidno, te je dobio pohvale svih većih fudbalskih stručnjaka u Bosni i Hercegovini za svoj nastup.

Nakon susreta, Hadžić je priznao kako je imao veliku tremu izaći pred navijače Bosne i Hercegovine.


"U Innsbrucku mi se ispunio životni san, a to je nastup za svoju domovinu. Kada je himna počela da svira srce mi je počelo da nenormalno lupa. Kada sam zatvorio oči na par sekundi kako bih osjetio još bolje melodije himne, mislio sam da sve to sanjam. Treme jeste bilo malo, ali one pozitivne. Kada sam ulazio u igru, proučio sam Fatihu i poljubio grb na dresu koji je za mene svetinja!", poručio je Hadžić.

Hadžića su žarko željeli vidjeti u A reprezentaciji Austrije, te su mu u nekoliko navrata slali pozive, ali je mladi Krajišnik to odbio kako bi mogao zaigrati za Bosnu i Hercegovinu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...