Još nisam našao ženu koja me može pratiti


Već u prvim utakmicama za poljsku Vislu bosanskohercegovački internacionalac Semir Štilić pokazao je samo dio raskošnog talenta i posjetio na odlične igre od prije nekoliko godina, kada je briljirao u dresu Leha u prvenstvu ove zemlje, ali i u evropskim takmičenjima.

Nevjerovatno rivalstvo

Nakon fenomenalne igre u derbiju protiv Krakovije, Štilić se sasvim očekivano i zasluženo našao u najboljem timu 23. kola Ekstraklase. U duelu protiv ljutog gradskog rivala postigao je gol i upisao asistenciju, stekavši na taj način simpatije navijača Visle.

- Naravno da će mi sada sve biti mnogo lakše. Dueli ove dvije ekipe uvijek su puni naboja, to su utakmice velikog rizika. Između Visle i Krakovije vlada nevjerovatno rivalstvo, ustvari, slobodno to mogu nazvati i mržnjom. Teško je to opisati dok se ne doživi - kaže Štilić, koji je u Visli zadužio dres s brojem 18.

Bivši nogometaš Željezničara, poljskog Leha, ukrajinskih Karpata i turskog Gazijantepspora potpisao je s Vislom ugovor na godinu i po.

- Igrao sam u Poljskoj skoro 150 utakmica, dobro poznajem ligu, stadione i jezik. Odlučio sam se za Vislu i zbog trenera Francišeka Smude (Franciszek). On me je već trenirao u Lehu i tada sam igrao odlično. Zbog Visle sam odbio ponudu Dinama iz Zagreba, kao i klubove iz Belgije. U Poljskoj sam dobio pravu priliku i stekao afirmaciju tako da sam se rado vratio. Visla je klub velike tradicije i naravno da mi je drago što sam njen igrač - kaže popularni Štila.

Velika prednost

Odlični bh. internacionalac vjeruje da će mu Visla biti odksočna daska u karijeri, ali objašnjava i zašto se odlučio za odlazak iz Karpata, a potom i iz Gazijantepspora.


- Igrao sam u klubovima koji su se borili za opstanak i igrač kao što sam ja, tamo ne može doći do izražaja. Odgovaraju mi ekipe koje se bore za vrh tabele, gdje se igra ofanzivno, a ne da se samo branimo, kao što je bilo u Karpatima i Gazijantepsporu - kaže naš vezni nogometaš.

Prvih dana nakon što je došao u Krakov Semir je bio smješten u hotelu, a već sada je našao stan i polako organizira svoj život u Poljskoj.

- Nije mi dugo trebalo da se adaptiram, jer poznajem jezik. To mi je velika prednost. Krakov je prelijep grad, u koji rado dolaze turisti iz cijelog svijeta. Stvarno se ima šta vidjeti. Uskoro mi u posjetu dolaze majka Sabira i sestra Azra, a otac Ismet već je bio kod mene. U Poljskoj se bolje osjećam nego u Turskoj i Ukrajini - nastavlja Štilić.

Mada je na meti pripadnica ljepšeg spola, trenutno je slobodan i potpuno fokusiran na nogomet.

- Nemam djevojku. Težak je ovaj naš život i veoma je teško naći osobu koja može da prati taj ritam. Žena nogometaša mora se mnogo toga odreći. Stalno smo na putu, treninzima, u karantinima, na utakmicama... Još nisam našao ženu koja me može pratiti - kaže Semir.

Popularni Štila sretan je zbog plasmana nogometne reprezentacije Bosne i Hercegovine na Svjetsko prvenstvo u Brazil.

- To je veliki uspjeh. Nadam se da ćemo u debitantskom nastupu napraviti dobar rezultat i biti najprijatnije iznenađenje Mundijala - kaže Štilić.


Levandovski je odličan momak

Dok je nastupao za Leh iz Poznanja, sa Štičićem je igrala i nogometna zvijezda Robert Levandovski (Lewandowski).

- Drago mi je što je dogurao tako daleko i napravio svjetsku karijeru. On je jedan od najboljih napadača današnjice, ali i odličan momak. To je pokazao u dresu Borusije iz Dortmunda, a vjerujem da će isto uraditi i kao član njemačkog giganta Bajerna - kaže Štilić.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...