Edin Džeko dobio nasljednika?


Od prvog dodira s fudbalskom loptom Armin Hodžić pokazivao je neuobičajen talent da trese protivničke mreže. U omladinskim kategorijama Željezničara postigao je stotine golova, a koliko je njegov dar bio poseban, najbolje pokazuje situacija od prije nekoliko godina.

Na stadionu Grbavica igrala je pionirska ekipa Željezničara, a meč je posmatrao i Amar Osim, koji je tek preuzeo klupu "Plavih". Za Aru Hodžića već se tada znalo da je predvodnik te generacije, ali je Osim na pitanje može li ovaj momak postati dobar igrač, dao zanimljiv odgovor.

Klasan napadač

Glasio je, otprilike, ovako: "Ni za jedno dijete koje ima manje od 16 godina ne možeš znati hoće li biti igrač, jer ne znaš kako će mu se razvijati tijelo i gdje će mu otići glava. Za Hodžića to možeš već sada reći: Ako bude zdrav, on će biti klasan igrač."


Danas, kada Hodžić ima 19 godina i najbolji je strijelac lidera i aktuelnog prvaka Premijer lige, kada ima ugovor s engleskim velikanom Liverpulom, već se može reći da je Osim bio u pravu.

Hodžić je postao klasan napadač, a dva majstorska pogotka kojima je prekjučer svojoj ekipi donio tri boda protiv Zrinjskog, to su i definitivno potvrdila. Kada je imao samo 16 godina, u ljeto 2011., Liverpul je odlučio da potpiše ugovor s njim.

Svake godine je trenirao u Engleskoj, a za Želju se pokazao izvrsnim dogovor da Hodžić bude posuđen upravo svom matičnom klubu dok ne stasa.

Nakon što je zimus skoro dva mjeseca proveo u Liverpulu, bez dana priprema sa Željom, vratio se jači nego ikad. U prvoj utakmici u Bijeljini, gdje je u ekipu upao doslovno "iz aviona", propustio je nekoliko velikih šansi, ali su ga izvještači opet proglasili igračem utakmice. Zrinjskom je dao dva gola.

Za razliku od jesenjeg dijela, današnji Hodžić mnogo je snažniji, bez problema se nosi sa dva napadača na leđima, igra brže i izgleda spremnije od svojih protivnika.

- Dobro sam radio u Liverpulu, osjećam se spremnije nego ikad i sretan sam što se to već osjeti na terenu. Željan sam utakmica, golova, dokazivanja, znam da mogu pružiti mnogo više nego do sada i odlučan sam da moja karijera ide uzlaznim putem - govori nam Hodžić, rođen 17. novembra 1994.

Još dok je bio u Liverpulu govorio je da se ne plaši da će Željezničar odbraniti titulu, isto misli i sada, nakon prve dvije proljetne utakmice.

Odbrana titule

- Zbog problema sa povredama, nismo bili na svom nivou protiv Radnika i Zrinjskog, ali bit će sve bolje kako sezona bude odmicala. Čast svim konkurentima, ali Željo ima najbolju ekipu i uvjeren sam da ćemo odbraniti šampionsku titulu - kaže vispreni napadač.

Prošao je sve omladinske reprezentacije BiH, trenutno je na spisku mlade reprezentacije, a nada se kako će brzo debitirati i u A-timu.

- Naravno da, kao i svaki igrač, sanjam da nosim dres državnog tima, to je nekako i prirodan put u mom slučaju. Moje je da na terenu pokažem ono što znam i tako skrenem pažnju selektora. Ako pomognem Želji da bude prvak i ako budem najbolji strijelac, sigurno ću zaslužiti da nosim dres reprezentacije - nada se Hodžić.

Vukičević: Podsjeća me na Suareza

Nekadašnji proslavljeni as Sarajeva Slaviša Vukičević danas radi za menadžersku agenciju "Sport global management", a na meču Željezničar - Zrinjski posmatrao je upravo Hodžića.

- Moja agencija radila je, zajedno s FIFA-om, utakmicu između Kosova i Haitija, poslije sam bio i kod Boška Đurovskog u Makedoniji. Na zahtjev dva poznata francuska kluba, došao sam da pogledam Hodžića i mogu reći da sam izuzetno prijatno iznenađen.

Vidio sam igrača koji podsjeća na Suareza. Može igrati na više mjesta, desno, lijevo, po sredini, drugog špica... Mnogo trči, ima želju, odličan je tehničar... Ima sve predispozicije da postane veliki igrač. Do sada nisam mogao gledati utakmice naše lige duže od petnaestak minuta, a zbog njega ću produžiti svoj boravak ovdje još mjesec.

Talent nije upitan, ali on čini samo 25 posto fudbalera, onih preostalih 75 posto su radne navike, ponašanje, socijalizacija. Kod Hodžića mi se čini da ima sve potrebno da bude odličan - pun je riječi hvale Vukičević, koji već 25 godina živi u Francuskoj.

Đurbuzović: Ara je maestro, violina!

Pobjeda u derbiju protiv Zrinjskog bila je od izuzetne važnosti za Želju, koji je sačuvao lidersku poziciju. Na pitanje novinara je li presudio individualni kvalitet Hodžića, trener Dino Đurbuzović ushićeno je odgovorio:

- Jeste. Taj se igrač zove Ara Hodžić, maestro, violina, sve hvalospjeve koje mogu reći. Ne vidim bilo kojeg sportskog radnika koji to ne bi rekao. Nadam se da mu ovdje neće biti kraj - izjavio je strateg "Plavih".
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...