Ćiro javno prozvao Edina Džeku

U intervjuu za domaće medije, Ćiro Balžević, bivši selektor BiH, osvrnuo se na dešavanja nakon prijateljske utakmice Zmajeva sa Egiptom.


Poslije susreta u kojem su izabranici Safeta Sušića poraženi sa 0:2 bilo je mnogo “prljavog veša”…

“J… ga, to je kod nas hendikep. Ni iz čega napravimo belaj. Jedno je sigurno, Safet Sušić nije zaslužio postojeću klimu u i oko reprezentacije. Razgovarao sam sa ljudima iz Saveza i nije tačno da su oni pasivni. Dino Begić je jedan vrsni predsjednik i uvjeren sam da će riješiti probleme. Bar sam takav dojam stekao iz dijaloga koji smo imali”.

Sušić je rekao kako mu reprezentaciju neće sastavljati Spahić i Džeko. To se Ćiri, kako tvrdi, nikada nije dogodilo u karijeri…



“Ne! Pitaju me kako bih ja postupio u takvoj situaciji, a ja samo odgovaram kako ne bih dozvolio takvu situaciju. Sušić je bio kategoričan u svojim izjavama i smatram da ga trebaju podržati čelnici saveza. Očekujem da će se Sušić držati toga, jer u suprotnom našu će reprezentaciju zadesiti najveća opasnost, a ona se zove anarhija”.

Ima li u cijeloj priči Sušićevih grešaka?

“Sušić je gospodin. Umjeren čovjek i jako je bitno da čelnici saveza stanu iza njega. Ne želim govoriti o njegovom radu i principima. On mi je više pedagog nego diktator, a kada nisi diktator, sine moj, u ovom poslu te vrlo brzo zadese problemi”.

Na udaru navijača bio je Edin Džeko. Opravdano ili ne?

“Nogometni puk mora razumjeti Džeku i činjenicu da nije lako podnijeti promociju koju je on imao proteklih godina. Naš nogometni puk mora naći razumijevanja. Ali, i Džeko, boga mi, mora shvatiti da je publika najvažnija i da se ne smije okrenuti kontra publike. Publika koja mu je toliko aplaudirala ima pravo i da mu zviždi, ima pravo i da kaže; Ćiro, pederu, rekao je trener svih trenera u intervjuu za Klix.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...