Znam da me selektor BiH gledao, očekujem uskoro poziv


Svojevremeno je bio jedan od najboljih napadača u Evropi. Njegovu igru je krasila odlična tehnika I nevjerovatna brzina. Željezničar, zagrebački Dinamo, Bayern Munchen, Schalke su najpoznatiji klubovi za koje je nastupao tokom karijere.

Nešto stariji navijači Željezničara i danas pamte njegov het trik protiv Sarajeva iz 1986. godine. Nakon što mu je propao angažman u Crvenoj Zvezdi, na insistiranje Miroslava Ćire Blaževića potpisuje za zagrebački Dinamo. On je Radmilo Mihajlović. Bio je igrač kojeg je krasila velika borbenost što su znali cijeniti navijači ekipa za koje je nastupao tokom svoje karijere.

Porodica Mihajlović boravi već nekoliko dana u Sarajevu odakle je i počela velika priča i karijera Radmila Mihajlovića. Samo je kćerka Stefani ostala u Beogradu zbog obaveza ali već naredni put je sa nama, kaže Radmilo.

Devetnaestogodišnji Stefan je napadač Crvene Zvezde. Kao i njegovog oca Radmila, Stefana također krasi odlična igra u napadu i velika borbenost.


“To što sam sin Radmila Mihajlovića mi je bio veliki teret dok sam bio u mlađim kategorijama. Sad kad sam u prvom timu, to mi više ne predstavlja opterećenje, čak mi i imponuje kad se spomene ime mog oca”, kaže Stefan te dodaje kako je dosad svega nekoliko puta pogledao golove svog oca, ali da nikad nije gledao neku njegovu utakmicu.

Stefan je fudbal počeo trenirati u šestoj godini kada ga je otac prvi put odveo na trening Crvene Zvezde čiji je i danas član. Cilj mu je imati karijeru kao njegov otac.

“Želja mi je da nadmašim svog oca. On mi je velika podrška i puno mi pomaže savjetima. On je sve ovo već ranije prošao pa mi uvijek može dati adekvatan savjet”, priča nam mladi napadač crveno-belih iz Beograda.

Otac i sin Mihajlović su prema profilu napadača potpuno različiti. Radmilo je bio brz i nezgodan za čuvanje dok je Stefan igrač šesnaesterca. Ono što im je zajedničko je velika borbenost koju pokazuju na terenu.

“Moj idealan tip napadača su Mario Gomez i Edin Džeko”, kaže mlađi Mihajlović.

Stefanov ugovor traje do ljeta ove godine i jedini razlog zašto dosad nije potpisao novi ugovor je što nije dobivao puno prilika.

Stefan je u mlađim selekcijama postigao mnogo golova,izuzetno efektnih te je svojim igrama zaslužio poziv u mlađe selekcije reprezentacije Srbije. Kako još nije igrao za ovu selekciju kaže da ne bi odbio poziv selektora Jagodića.

"Znam da me je selektor Jagodić pratio i gledao u par navrata te očekujem da se vidimo i razgovaramo", kaže Mihajlović mlađi.

(Brzevijesti.ba)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...