Hoće li Zmajevi imati podršku sa tribina u Brazilu?


Izuzimajući utakmicu 1. kola protiv Argentine u Rio de Žaneiru, potražnja za ulaznicama za susrete reprezentacije Bosne i Hercegovine u grupnoj fazi je niska.

Ulaznice za sve utakmice izuzev za prvu (Brazil - Hrvatska) i finalnu, puštene su u prodaju prije 10 dana. Dok za većinu susreta grupne faze vlada veliko interesiranje, za utakmice "Zmajeva" protiv Nigerije 21. juna u Kujabi te protiv Irana 25. juna u Salvadoru interes je nizak.

Neće nestati

Prema podacima s FIFA-ine stranice na kojoj se primaju prijave za ulaznice, može se zaključiti da jagma postoji samo za naš susret protiv Argentine. Lako je zaključiti zbog čega – zbog navijača "Gaučosa", koji će, vjerovatno, zauzeti veći dio tribina Marakane.

Zbog sistema prodaje ulaznica, navijači Bosne i Hercegovine koji žele kupiti ulaznice za tu utakmicu, a zbog nekog razloga to još nisu uradili, ne moraju strepiti. Za njih je predviđeno osam posto kapaciteta, što znači da se taj dio ulaznica može kupiti samo iz BiH. Svakako, sama prijava ne znači da je ulaznica kupljena, jer ako broj zahtjeva premaši broj ulaznica, FIFA će kupce odrediti žrijebom.

- Imamo i mi informaciju da je potražnja za ulaznicama slaba i lako je zaključiti zbog čega. Cijena, udaljenost, komplicirana organizacija odlaska u Brazil... sve su to razlozi zbog čega navijači BiH do sada nisu aktivniji s kupovinom ulaznica.

Od 90 dolara

Osim toga, mi, u NSBiH, vjerujemo da će biti zahtjeva, ali da će, kako to obično kod nas bude, većina navijača koji će ići u Brazil, aplicirati pred kraj procesa - kaže Adi Džemidžić, osoba iz NSBiH zadužena za ulaznice za SP.


Cijene ulaznica za sve tri utakmice grupne faze našeg tima su 90, 135 i 175 dolara, zavisno od kategorije, s tim što paket ulaznica za sva tri meča košta od 295 dolara pa naviše.

Osim za susrete BiH - Nigerija i BiH - Iran, potražnja je niska i za susrete između Rusije i Južne Koreje te Obale Slonovače i Grčke. Ulaznice za ostale susrete idu dosta bolje.

Zabranjena prodaja agencijama

Svjetska nogometna organizacija predvidjela je da svaki navijač kupi ulaznicu preko njenog portala (www.fifa.com) takozvanim ličnim bukiranjem. Dok je, recimo, prodaja ulaznica turističkim agencijama strogo zabranjena zbog do sada zabilježenih slučajeva zloupotrebe, NSBiH će, kao Savez zemlje učesnice SP-a, imati pravo da proda određeni broj ulaznica, ali za sada se ne zna koji.

Kako kaže Džemidžić, Savezu su se do sada javile navijačke grupe i partneri zainteresirani za ulaznice, ali na koji će ih način oni moći kupiti, znat će se tek nakon što NSBiH, kao zemlja partner, potpiše s FIFA-om ugovor o raspodjeli ulaznica. Prodaja će se morati odvijati prema FIFA-inim smjernicama.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...