Najbolji trener? Definitivno Ivica Osim!


Iako se Tomo Ivković najviše pominje kao naredni trener zagrebačkog Dinama, sadašnji trener Lokomotive tvrdi da još nije razgovarao sa Zdravkom Mamićem na tu temu, piše 24sata.hr.

- Čuo sam i ja razne priče, ali opet ću ponoviti da sam koncentriran samo na Lokomotivu - rekao je Ivković i prokomentarisao to što se u Dinamu navodno dvoume između Felixa Magatha i njega.


- Ne znam kako Magath radi, ali sjećam se Ernsta Happela, njegovog učitelja i uzora. Trenirao me u Austriji kad je dobio ponudu Napolija. I odbio ju je! Pitam ga zašto, a on kaže: ‘Kod mene bi Maradona morao trenirati kao svi ostali, a to nije moguće. Zato ne idem tamo’ - ispričao je Ivković koji je priznao ko mu je trenerski uzor.

- Definitivno Ivica Osim. On je trener od kojega sam u reprezentaciji Jugoslavije puno naučio. Radilo se samo s loptom, cilj mu je bio da kroz pravu igru dođemo do rezultata. Strašan trener, kako je samo kužio nogomet... Želio bih biti poput njega - priznao je Ivković.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...