Regulatorna agencija za komunikacije BiH nedavno je donijela odluku o smanjenju marketinškog prostora na tri navedene televizije sa šest na četiri minute po satu čime će javni emiteri direktno izgubiti oko šest miliona maraka godišnje.
Na ovaj način, u samo dvije godine, RAK je prepolovio marketinški prostor državnoj i dvije entitetske televizije nauštrb komercijalnih televizija.
Podsjetimo, inicijativu za smanjenje marketinškog prostora javnim emiterima pokrenule su komercijalne televizijske stanice BN,TV1, Hayat TV, OBN i TV Alfa kojima su dozvoljene četiri minute reklama tokom jednog sata, te su tražili da toliko imaju i javni servisi.
Odluka RAK-a stupa na snagu od 1. januara naredne godine kada se igra i Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu gdje će po prvi put u svojoj historiji nastupiti i reprezentacija BiH.
Da li ćemo igre Zmajeva gledati na državnoj i entitetskim televizijama, ostaje da se vidi. Sudeći prema izjavama čelnih ljudi BHRT-a, FTV i RTRS-a, ljubiteljima najvažnije sporedne stvari na svijetu ne idu na ruku.